»Ker si marsikdo ne predstavlja, kako se fresko sname z njene prvotne lokacije, in kaj se nato z njo dogaja, da spet ugleda luč sveta, smo se odločili, da to pokažemo v živo na razstavi Okras biljardne sobe.«
»To je rokopis iz časa okoli leta 1000. Kam nas to pripelje? V isto časovno plast, v kateri so nastali Brižinski spomeniki in ti so tako v nekem smislu tudi paralela.«
»Nekdo je nekaj narobe napisal, nekdo izpustil pol stavka, nekdo se je zmotil in je bilo treba z nožičem napisano odstraniti in potem s 'tlačenjem' črk vstaviti manjkajoči del ali pa so na robu dopisali, kar je manjkalo.«
»Nace Šumi je bil karizmatičen predavatelj, ki je z odprtimi razpravami in lastnim zgledom spodbujal k samostojnemu prepoznavanju umetnin, učil, da se je treba za ohranitev dediščine nenehno boriti in da noben dosežek ni zagotovljen in dokončen.«
»Meta Šolar dokazuje, da medijsko čisto slikarstvo ni izgubilo svoje privlačnosti, da ohranja piedestalno mesto v množici na različne načine procesiranih podob in da je v 'klasičnem' neke vrste nadčasovnost.«
»Vse bolj ga vleče v to smer ustvarjanja. Ker se tega zaveda, in se z vizijo ustvarjanja za odraslo občinstvo vživlja v tovrstno pripoved, pa so njegove ilustracije lahko tako prepričljive.«
»Tega se je lotil na način obrtnika in rokodelca in kmalu prešel v zvedavega mojstra, ki je tehniki hitro prikrojil še lastno domišljijo, pri čemer je vselej podrejen fizikalnim in kemijskim lastnostim sestavin in svoje izdelke širokega razpona - od okrasnega, preko promocijskega do protokolarnega - dvignil na raven umetniškega.«